יום ראשון, 22 במאי 2011

עוד תובנות על פרופיל מקצועי בפייסבוק

במסגרת הקורס של ד"ר אלון הסגל במכללה ללימודים אקדמים באור יהודה וכמו שכבר ציינתי בפוסט הקודם,

הומלץ לנו לפתוח פרופיל מקצועי בפייסבוק.

מעבר להפרדה שנוצרת בעת יצירת פרופיל מקצועי, בין החיים הפרטיים למקצועיים (אני נזהרת מלהשתמש במונח "פרטיות" - עוד על כך בפוסט הקודם...) יש כאן מקור ידע נרחב שקשה היה מאוד להגיע אליו בדרך אחרת.

בפרופיל המקצועי יצרתי לי רשת של "עמיתים" (כך אני מכנה אותם במקום חברים) כשאני "מציעה חברות" לאנשים רבים שיש לנו עניין מקצועי משותף (וחברים משותפים) ושאיני מכירה אותם במונחים של "העולם הישן".
מה שלא עשיתי בפרופיל הרגיל שלי בו אני מתחברת בעיקר לאנשים שאני מכירה "מהעולם הישן".

אני מועשרת בכל שעה מחדש מזרם המאמרים, קישורים, מחקרים, מצגות, סביבות למידה ועוד ועוד שזורמים אלי.

הצלחתי למצוא משמעות חדשה לפייסבוק וזוהי בעיני המשמעות האמיתית של הרשת החברתית.

מעצם יצירת הרשת הזאת שאני טווה סביבי אני מייצרת לי ערוץ מידע מותאם לי בדיוק ובמקום שאחפש את המידע המקצועי בכל רחבי הרשת הגלובלית הוא פשוט מגיע אלי. (שליטה - כבר אמרנו??)

תודה לד"ר אלון הסגל.

2 תגובות:

  1. יופי של תהליך. עשית נכון את ההפרדה בי זהויות שונות ברשת החברתית שהיא אחת הכלים החשובים ביותר ליצירת מיתוג עצמי , אך גם תורמת לא מעט לפרטיות. כדי שלא תעמיסי על עצמך [ניהול של שני פרופילים בו זמנית], תוכלי להשתמש באפליקציה כדוגמאת SEESMIC [שאותה עוד נלמד] וכך ממקום אחד מנהלים כמה חשבונות.

    השבמחק
  2. דרך אגב, vanola1 = ד"ר אלון הסגל..

    השבמחק